Tuesday 4 March 2014

Prys die Here


Psalm 68 :20 (NLV) “Prys die Here wat ons dag na dag in sy arms dra”

Of dit nou net die feit is dat jy ‘n goeie nagrus gehad het, of dat jy deur ‘n krisis is, God dra ons dag na dag. 

As jy ooit daaroor gewonder het of daaraan getwyfel het, hier is skriftuurlike bewys daarvan en ons weet dat God se Woord die waarheid is.

Gedurende die krisis het ons nie genoeg perspektief om op te let hoe God ons deurdra nie, maar wanneer jy na die tyd terugkyk vra jy jouself dikwels af:  “Hoe op aarde het ek in een stuk daardeur gekom?”  Nou weet jy.

Soms voel dit tog asof God ver is en ons nie Sy teenwoordigheid ervaar nie.  Die feit dat ons nie Sy teenwoordigheid ervaar nie, beteken egter nie dat Hy nie absoluut teenwoordig is nie.  Dis partykeer ‘n kwessie dat ons so verstrengel is in die probleem dat ons nie kan laat gaan nie.  God wag dus net dat jy laat los.

Here, dankie dat U geduldig is met my.  Laat my besef wat ek moet laat los sodat u kan oorneem.  Laat U wil geskied, Amen.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...