Wednesday 5 March 2014

Voete van 'n ribbok


Habakuk 3 : 17-19  Selfs al sal die vyebome nie bot nie en die wingerd sonder druiwe staan, al het die olyfoes misluk, en lewer die landerye niks op nie, al vergaan die kleinvee in die veld en is die beeskrale leeg, tog, ten spyte van alles sal ek my verbly in die Here!  Die Here, die Oppermagtige is my krag!  Hy maak my voete soos die van ‘n ribbok; op hoë plekke laat Hy my veilig loop.

Of dit nou Carike Keuzenkamp is wat hierdie lied sing of Randal Wicomb wat Hans du Plessis se Griekwa Psalm sing, dit raak die hartsnare en sit ‘n huppel in jou stap. 

Habakuk bid en Hy staan in verwondering oor als waartoe God in staat was, en hy vra dat God in die toekoms ook sulke groot en magtige dade sal doen, al is Hy baie kwaad.  Hy is liries oor God sy vermoëns, maar in vers 16 spreek hy ook sy vrees uit vir dit wat op sy vyand wag.

Hy weet hy moet geduldig op God wag; ‘against all the odds’ om die vyand te verslaan. 

Teëspoed en probleme steel ons vreugde en ons loop met lang gesigte rond. Verkiesingspraatjies en voorspellings kan jou ontsenu.  Fokus op God en Sy almag.  Loof Hom ten spyte van jou gevoelens. Aanvanklik is dit moeilik, maar mettertyd gaan dit ook jou aandag aflei van jou probleem.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...