Monday 28 April 2014

Alleentyd



Numeri 8 :14 Jy moet hulle van die res van die Israeliete afsonder dat hulle aan My kan behoort.
Henri Nouwens het alleenwees genoem “die smeltkroes wat verandering bewerkstellig.”

Soms is dit nodig om jouself af te sonder;  om alleentyd met God te maak.  Wanneer ons onsself so afsonder, kry ons tyd om te hoor wat God vir ons wil sê en ons ervaar ‘n nabyheid wat ongetwyfeld heilig is.  Die uitwerking van hierdie stiltetyd met God is soos vir iemand in ‘n woestyn om op ‘n oase af te kom.
Tydens hierdie alleentyd, kry ons dan die geleentheid om onsself baie goed te leer ken en ons sien raak wat ons moet verander.

Om alleen te wees, is verseker nie maklik nie, want niemand wil eensaam wees nie, maar dis ‘n ander alleenwees waarvan ons hier praat, want jy’t God by jou.  Elke Christen het nodig om selfondersoek in te stel, so ‘n bietjie voorraadopname te doen en seker te maak ons voldoen nog aan ons lewensdoel op aarde.  Soos jy weet het God met jou lewe ‘n doel en jy sal net vasstel wat jou doel is as jy met God daaroor praat.

Selfs tussen ander mense is daar tyd vir alleenwees. So lief as wat ek daarvoor is om radio te luister, veral in die verkeer, skakel ek soms die radio af en dan gesels ek sommer net met God.  Dis ons gehaltetyd, en het 'n heerlike kalmerende invloed op my gemoed.  Probeer dit gerus en kyk wat ‘n verskil dit in jou lewe kan bewerkstellig.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...