Tuesday 29 April 2014

Kan jy my loof en prys ten spyte van...?



Hebreërs 2 : 13  Ek sal altyd op Hom vertrou

Jare gelede, tydens die Kongolese rebellie, het ‘n Britse sendingdokter, Helen Roseveare, na Afrika gekom omdat sy geglo het dat sy hier ‘n verskil kan maak deur haar naaste te dien.  Sy het die gerief van die beskawing, met goed toegeruste hospitale agtergelaat en in Afrika haar Christenskap en geloof kom uitleef. 

Iemand wat so ‘n toonbeeld van ‘n Christen is behoort tog ongekende seën en beskerming te geniet, sou jy dink.  Ongelukkig het sy ook die rou onbeskaafdheid van Afrika in al sy felheid ervaar.  Sy is verkrag, aangerand en wreedaardig behandel.  

In latere kommentaar het sy gesê, om dit wat met haar gebeur het te verwerk, sy haarself ‘n vraag moes vra asof die vraag direk van God afkomstig was:  “Kan jy my loof en prys ten spyte van wat ek oor jou pad gebring het, al verduidelik ek nooit vir jou hoekom dit gebeur het nie?” 

Ons vra so maklik:  “Ek weet nie hoekom God my so swaar laat kry nie?  Ek gaan kerk toe, ek gehoorsaam Sy gebooie, ek gee vir ander… hoekom moet ek dan so ‘suffer’? Ware insig beteken dat ons besef dat ‘n Christen nie gevrywaar word teen onverklaarbare onregverdigheid nie, dat ons die goed sowel as minder goed van God moet aanvaar, want as ek Hom werklik vertrou, sal ek weet dat Hy alles ten goede laat meewerk.

Môre is Werkersdag.  As jy ongelukkig in jou werk is of voel dat jou baas jou onregverdig behandel... vertrou God... daar is 'n baie goeie rede hoekom jy op hierdie plek in jou lewe is.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...