Monday 21 April 2014

Die leë graf



Matteus 28 : 6  “Hy is nie hier nie, want Hy is opgewek uit die dood, presies soos Hy gesê het.

As ek een van diegene was wat Hom verhoor, vervolg en gekruisig het, sou ek darem regtig senuweeagtig gewees het as ek sou hoor Hy het uit die dood opgestaan.  

Jesus se opstanding het egter niks met wraak te doen nie.  In vers 8 lees ons van die ontsaglike blydskap oor die leë graf.  En skielik verskyn Jesus voor die vroue en groet hulle doodnormaal.  Die Bybel sê hulle het na Hom gehardloop en sy voete vasgegryp en Hom aanbid. En Jesus se laaste versekering:  “Julle hoef nie bang te wees nie.”  Omgee-God tot die einde!

Daarmee was Jesus op pad na Galilea om sy dissipels te ontmoet.  Vers 18  God sê toe:  God het die volle mag oor hemel en aarde aan My toevertrou.  Gaan dan, maak al die nasies my dissipels en doop hulle in die Naam van die Vader en die Seun en die Heilige Gees.  Leer hulle om alles te gehoorsaam wat Ek aan julle opgedra het.  En weet vir seker:  Ek is vir altyd by julle, tot aan die einde van die wêreldgeskiedenis.”

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...