Sunday 29 June 2014

'n Lekker party



Efesiërs 5 : 4 Growwe, ligsinnige of vuil praatjies pas nie by julle nie; nee, dank aan God pas by julle.

Rolprente sonder vloekwoorde?  Lierieke sonder ‘n kragwoord?  Televisieprogramme (Engels of Afrikaans) sonder gekruide taal?  Komediante wat nie onder die belt grappies maak nie? Partytjies sonder drank? ‘n Goeie partytjie sonder ‘n grapmaker? 

Behoede my van so ‘n wêreld, sal menige sê. Ek het nie die krag vir ‘n klomp dwepers nie.  En dit is sekerlik wat die mark na vra as jy in ag neem dat daar ‘n mark daarvoor moet wees om te kan verkoop.
Nou kom die vraag by my op… hoekom laat ons as Christene dit toe?  Hoekom ondersteun ons hulle? Hoekom doen ons mee?  As jy nie vir God is nie, is jy teen Hom. 

Indien God ons nie hieraan wou blootstel nie, sou Hy ons seker elkeen in die hemel opgeneem het direk na ons tot bekering gekom het, maar nee, Hy laat ons juis toe om hier op aarde, tussen die growwe, ligsinnige en vuil praatjies te bly sodat ons ‘n verskil kan maak.

Ja, dis moeilik, en jy sal seker nie weer uitgenooi word nie, maar dan, ‘so be it’.  Ek staan eerder op vir iets as wat ek val vir niks.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...