Wednesday 25 June 2014

Vergifnis



Psalm 51 : 9 Neem tog my sonde weg dat ek rein kan wees, was my dat ek witter as sneeu kan wees.

Mense maak mekaar seer.  Mense doen wrede dinge aan mekaar.  Mense is tot die ondenkbare in staat.  Daaroor hou die media ons op hoogte van mense soos die “Modimole Monster” of Josef Fritzl of “Mnr E”.

Sak jy dalk ook jou kop in skande oor dit wat jy iemand aangedoen het? Jy het hul dalk nie gemartel of aangehou nie, maar jou woorde het blywende letsels gelaat.  Jou gewete knaag aan jou.  Deur die genade kan jy vergifnis ontvang,maar… Om iemand om vergifnis te vra, is slegs een kant van die munt.  Jy moet ook ware berou toon en verander.  Verandering is die moeilike deel.  Jy kan belowe om te verander tot jy blou is, maar dit moet vir ander , veral diegene wat aan die ontvangkant van jou optrede was, duidelik wees dat jy verander het. 

Die goeie nuus is dat jy dit nie alleen hoef te doen nie, God sal die pad saam met jou stap. Om professionele hulp te soek, is ook nie ‘n slegte idee nie.   Wat ek jou wel kan verseker, is dat jy geweldig trots op jouself kan wees, as jy begenadig word en as ‘n nuwe mens anderkant uitkom. 

Almal verdien geluk… ook jy.  Die beste tyd om die eerste tree te gee, is nou.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...