Thursday 25 September 2014

Weet jy waarheen jy op pad is?



Maleagi  3:18  Dan sal julle weer die verskil sien tussen wie goed doen en wie goddeloos is, tussen wie My dien en wie My nie dien nie.
Billy Graham is in Januarie 2000 uitgenooi na ‘n middagete ter ere van homself.  Hy was huiwerig om die uitnodiging te aanvaar  omdat hy alreeds Parkinsons gehad het, maar op die ou end het hy tog gegaan. 
Toe hy die podium betree om ‘n paar woorde te spreek, het hy na die gehoor gekyk en gesê dat die dag hom herinner aan Albert Einstein, die beroemde fisikus wat daardie selfde maand deur ‘Time Magazine’ vereer is as ‘Man of the Century’.  Hy vertel toe verder die staaltjie van Einstein wat van Princeton per trein gereis het en toe die kondukteur by hom kom, kon hy nêrens sy kaartjie vind nie.  Einstein het paniekerig in elke sak gesoek, maar die kondukteur het hom gelukkig herken en gesê dat dit in orde is, want hy weet wie hy is en hy’s seker dat Einstein wel ‘n kaartjie gekoop het.  Die kondukteur het aanbeweeg, maar opgelet dat Einstein onder die sitplek ingebuk het, steeds op soek na sy kaartjie.  Weereens het hy Einstein verseker dat dit in orde is, hy weet wie hy is en hy glo dat hy wel ‘n kaartjie gekoop het, waarop Einstein toe antwoord:  “Jong man, ek weet ook wie ek is, maar ek het geen idee waarheen ek op pad is nie.”
Die gehoor het natuurlik lekker gelag, waarna Billy Graham voortgegaan het.  “Julle sien die pak klere wat ek aanhet, dis splinternuut.  My kinders het gesê dis tyd vir ‘n nuwe pak klere… dat ek te verslons lyk.  So ek het ‘n nuwe pak gaan koop vir vandag en nog ‘n baie spesiale geleentheid.  Weet julle wat daardie geleentheid is,” vra hy?
“Dit is dieselfde pak klere waarin ek begrawe gaan word, maar wanneer jul van my afsterwe hoor, wil ek nie hê dat julle terugdink aan my nuwe pak klere nie.  Ek wil hê dat julle onthou dat ek nie net geweet het wie ek is nie, maar dat ek ook geweet het waarheen ek op pad is.”
Daar was baie blink ogies in daardie gehoor en ‘n paar koppe het gesak.  Is dit nie ‘n wonderlike vergelyking nie? 
Hoe gaan mense jou onthou?  Is jou lewe ‘n demonstrasie van wie jy is en waarheen jy op pad is?

Skakel in op www.radiodisa.com 'n internet Radiostasie wat jy op jou selfoon of rekenaar kan vind.  Elke Maandagaand van 18h00 - 20h00 bring ek vir jou o.a. "Memories are made of this", musiek wat mooi herinneringe terugbring.  19h00 Wat sê die Woord?, 19h10 Gedig Voorlesing, 19h15 Spaar of Spandeer en 19h30 Dr Gerhard Kotze met die Aandboodskap.


Besoek gerus die webblad:www.watsediewoord.co.za

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...