Thursday 19 February 2015

Dit staan op die punt om te gebeur

Jesaja 43 : 19  Kyk, Ek gaan iets nuuts doen, dit staan op die punt om te gebeur, julle kan dit al sien kom; Ek maak in die woestyn 'n pad, Ek laat in die droë wêreld riviere ontspring.

Ek is seker daarvan dat jy al met groot afwagting na iets uitgesien het en daarom weet hoe dit voel om te wag, maar niks gebeur nie.  Miskien was dit ‘n vakansie;  dalk ‘n salarisverhoging of ‘n promisie.  Of dalk het jy iemand ontmoet en gehoop hy sal jou skakel met die hoop op ‘n nuwe verhouding wat gaan blom… Dalk sit en wag jy op die oomblik vir ‘n deurbraak en is jy so half mismoedig gewag, want niks gebeur nie.

Wel, dan moet jy asem ophou, want ek glo hierdie teks is vandag op jou gerig.  Iets staan op die punt om te gebeur.  Jou droom, hoe onmoontlik ookal, is op die punt om te realiseer.  Ander mag dink jy’s die kluts kwyt, maar God gaan vir jou deurkom, want Hy is dieselfde God wat ‘n pad in die woestyn maak.  Dis nie leë beloftes nie – dit staan op die punt om te gebeur! 

Partykeer is ons so gefokus op die onmoontlikheid dat ons nie in ag neem dat ons met ‘n God van wonders te doen het nie.  As Hy riviere in die woestyn kan laat ontspring, is dit waarop jy hoop nie eens moeite vir Hom nie.


Dit maak nie saak hoe jou omstandighede lyk nie, besef en glo dat God aan die werk is in die agtergrond.  Sien die deurbraak voor jou geestesoog… glo dit met alles binne jou… verklaar oorwinning, deurbrake, en seën oor jou lewe.  Vertel gerus vir ander dat vandag die dag is waarop jou drome bewaarheid gaan word.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...