Sunday 22 February 2015

'n Huis sonder God

Psalm 84 : 11  Ek staan liewer by die drumpel van die huis van my God as om te woon in huise sonder God.

Sondag het ons dominee ‘n video gespeel waar mense gedurende 'n onderhoud gevra is:  “Wie is Jesus?”  Ek wil die vraag ook aan jou stel:  “Wie is Jesus?”

In die video het elke antwoord met ‘n onseker “Uhm” begin.  Antwoorde was uiteenlopend en skokkend.  Een antwoord het my so geskok dat iemand net sowel ‘n emmer yskoue water oor my kon uitstort.  “He’s the biggest con story ever!”  Ernstig???

As jy nie weet nie… Hy is die Seun van God, die Messias, die Verlosser wat vir jou en my sondes aan die kruis gesterf het sodat ons vry kan wees.  En mense weet nie wie Hy is nie!  Dit terwyl verskeie webblaaie hom as een van die mees invloedryke mense van alle tye klassifiseer (o.a. Time:  The 100 Most Significant Figures in History – Number 1).  G’n wonder die wêreld is so onderstebo nie!


Ons kan nou hier in skok bly sit, of ons kan besef dat daar nog baie werk vir jou en my is.  Hierdie mense moet opgespoor word en die Woord moet aan hul verkondig word sodat hul ook in ‘n huis kan woon met God daarin.  Dink asseblief waar jy betrokke kan raak.  Ons mag nie eendag voor Hom staan met leë hande nie.  

Jy hoef nie eens jou lewe in gevaar te stel deur na ‘n land te gaan waar Christene vervolg word nie… hulle is in ontwikkelde lande.  Partykeer hoef ons ook nie ver te soek nie, want soms moet ons by ons eie huis begin.  

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...