Sunday 1 February 2015

'n Vrolike mens is 'n gesonde mens

Spreuke 17 : 22 'n Vrolike mens is 'n gesonde mens...

Elkeen van ons worstel met ons eie demone. Party stry teen die drankduiwel, ander sukkel met hul gesondheid. Tania Hess was maar 29 jaar oud toe borskanker by haar gediagnoseer is. Sy glo dat kanker floreer op negatiwiteit, daarom het sy 'n wilsbesluit geneem om positief te bly te midde van dit waardeur sy gegaan het. Toetse, operasies, chemo, haar hare wat uitval, naarheid... alles het sy met 'n positiewe gesindheid deurgegaan. Sy het eerder gefokus op'n gesonde dieet sodat sy enige terugslag kan afweer. 

Kanker is nie kieskeurig nie. Of jy nou oud of jonk, mooi of lelik, pienk of pers is... kanker slaan toe waar hy die kans kry. Waarskuwing is daar selde en ons almal reken dit gebeur net met ander.

My wens is dat Tania se verhaal jou hoop sal gee en dalk jou ingesteldheid teenoor jou eie beproewing sal verander. Wees positief en 'n inspirasie vir ander. Verlede jaar het dit vir my gevoel ek kom net met kankerslagoffers in aanraking. As dit nie 'n kollega was nie, dan was dit 'n familielid. Elkeen van hul het my egter laat skaam voel omdat ek my gesondheid as vanselfsprekend aanvaar het. Ek het ook besluit om nie meer oor enige pyn of skeet te kla nie, want daar is mense wat veel erger deurgaan en steeds vreugde uitstraal.

As jy 'n kankerstryd voer, bid ek dat God jou sal ondersteun en dra. Ook dit sal verbygaan. (met erkenning aan Kuier)

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...