Monday 2 February 2015

Verheug jou in swaarkry

Romeine 5 : 3-4 Dit is egter nie al nie. Ons verheug ons ook in die swaarkry, want ons weet: swaarkry kweek volharding, en volharding kweek egtheid van geloof, en egtheid van geloof kweek hoop; 
 
Wie verheug hul nou in swaarkry, wonder jy? Kyk, die lewe is nie vir sissies nie. Jy moet elke dag jou moue oprol en weerbaar wees teen die aanslae van die lewe. Hoekom sou enigiemand hul dus verheug in swaarkry?

Ek dink Jesus het dit volmaak reggekry. Toe Hy hier op aarde was, het baie mense hom goed laat verstaan dat hulle nie glo Hy is die Verlosser nie. Die Fariseërs het hom probeer vastrek met twisvrae. Later het mense op Hom gespoeg en Hom gevloek. Hy's geslaan en mishandel, maar nooit ooit het Hy hul optrede nageboots. Hy was die volmaakte edelman, Seun van die Koning van die Heelal. Hy het Sy vreugde daarin gevind dat Hy geweet het hoekom Hy hier is en nooit sy lot bekla nie. Te midde van Sy swaarkry het Hy volhard en Sy geloof en hoop het nooit gewankel nie.

'n Moeilike voorbeeld om na te volg, ne. Ek kan nie aan een enkele ding dink wat God van ons verwag wat Sy Seun nie gedoen het nie. Terwyl Hy in die bloedige son en stof van een dorp na 'n ander gestap het, dalk honger en dors was, geen vaste blyplek gehad het nie, het Hy nooit gekla nie. Hy het wel gebid tot die Vader en ek glo nie dit was gebede deurtrek met klagtes nie. 

Ons voorneme kan vandag in werking gestel word. Maak nie saak wat ek vandag gaan beleef nie, ek sal nie toelaat dat dit my onderkry nie. Ek sal God prys te midde van my stryd.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...