Thursday 12 March 2015

Beproewings suiwer geloof

1 Petrus 1 : 6 – 7 Verheug julle hieroor, selfs al is dit nodig dat julle 'n kort tydjie bedroef gemaak word deur allerhande beproewings sodat die egtheid van julle geloof getoets kan word. Julle geloof is baie kosbaarder as goud, goud wat vergaan. Selfs die suiwerheid van goud word met vuur getoets, en die egtheid van julle geloof moet ook getoets word, sodat dit lof en heerlikheid en eer waardig mag wees by die wederkoms van Jesus Christus.

“Ai, Here hoekom kan dit nie ‘n slag beter gaan nie?  Ek is moeg gesukkel, moeg van ongelukkig wees.  Ek is moeg van al die seer.  Dit voel of daar nie meer ‘n gryntjie krag in my liggaam oor is nie.  Wat kan nog verkeerd gaan?  Ek is platgeslaan, Here.  Net sodra ek dink ek kan uit hierdie dryfsand uitklim, dan suig dit my weer terug.  Here, help my!”

Vandag is die teks hierbo vir jou.  Die beproewings wat jy deurmaak is alles deel van ‘n groter plan. Ek weet dit is nie wat jy wil hoor nie.    Jy sien, God moet ons geloof partykeer toets… ons moet soos goud gesuiwer word , want dis wat beproewings doen… dit reinig jou.  Wanneer jy deur ‘n beproewing gaan, word jy gestroop van alle pretensie.  Rou, menslike emosie kom na vore.  Dis die skuim van die onsuiwerheid wat afgeskep word en mettertyd bly die suiwer goud agter.  


Dit beteken ‘n algehele paradigma skuif.  Jy moet bly wees wanneer jy so ‘n bietjie grondpad tref.  Die rit is beslis nie maklik nie, maar dit beteken nie jy kan nie die rit geniet nie.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...