Wednesday 11 March 2015

Langtermyn planne

2 Korintiërs 1:17  Was ek miskien oorhaastig toe ek hierdie plan gemaak het? Of word ek deur menslike oorwegings gelei as ek planne maak…

Wanneer jy vir ‘n onderhoud gaan, is een van die vrae gewoonlik:  “Waar sien jy jouself oor vyf jaar?”  Dis ‘n vraag wat my altyd onkant vang.  Die lewe is eenvoudig te onseker om lank vooruit te beplan.  Daarmee wil ek geensins die idee skep dat ek pessimisties is nie.  Verandering is deel van die toekoms en veranderinge bring gewoonlik nuwe geleenthede, wat my betref. 

Ja, ‘n mens moet ‘n plan hê en weet waarheen jy mik, maar jy moet ook nie te verbaas wees as jou planne omvergewerp word nie.  Ten spyte van ‘n perfekte strategie en haarfynbeplanning, kan die beste planne steeds skeefloop.

Wie sou ooit kon dink dat die olieprys byna sou halveer?  Net so verwag jy dalk ook nie dat jou huidige omstandighede kan verander nie.  Jy is gelukkig en gemaklik waar jy jou tans bevind.  Dis uitstekend en ek gun jou dit. 


Solank ons net onthou dat enige plan wat ons mag maak, nie deur menslike oorwegings gelei moet wees nie.  Ken God in al jou planne en vra Hom om jou ook te help om enige onverwagse wendings te hanteer.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...