Tuesday 3 March 2015

Lewensmoeg

Filippense 4 : 13  Ek is tot alles in staat deur Hom wat my krag gee.

Lewensmoegheid bekruip en oorval ons wanneer ons dit die minste verwag.  Vandag werk ma en pa in die meeste gevalle om die pot aan die kook te hou (en natuurlik die skoolfonds te bekostig).  Die kers word aan beide kante gebrand.  Enkellopendes het dalk nog meer druk, want hul werk langer ure en daar is net een inkomste vir dieselfde uitgawes.  Dit is ook nie net werksdruk nie, maar soveel ander druk.  

Ons dryf onsself om te presteer om ons werk te behou en dan lei ons verhoudings met die gevolg dat ons dan weer daar moet vure doodslaan.  Dan probeer ons opmaak met geskenke of ‘n wegbreek en ervaar weer finansiële druk of ons het twee of meer werke wat nog meer druk op ons tyd plaas en so kan ons aangaan.  Jy weet self wat alles druk op jou plaas. 

Meer mense besoek deesdae sielkundiges en psigiaters as ooit tevore.  Uitbranding is nie meer ‘n vreemde term nie.  Al meer mense moet van medisinale hulpmiddels gebruik maak, al is dit net Rescue Remedy.  Soms wonder ons hoe ons oorleef.

Realiteit is dat die druk nie gaan minder raak nie, heelwaarskynlik meer.  Ja, jy kan probeer afskaal tot op ‘n punt, maar dan moet jy ook bereid wees om die konsekwensies te dra.  Al waarheid is dat God jou die krag sal gee om jou in staat te stel om kop bo water te hou. 


Here, vandag besef ek dat ek nie op eie krag kan voortstoom nie.  Ek het U daadwerklik nodig in my lewe.  

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...