Tuesday 21 April 2015

Geen voorskrifte

Psalm 139 : 4  Daar is nog nie 'n woord op my tong nie of U, Here, weet wat dit gaan wees.

 “Liewe Here, wil u nie asb vir my ‘n maat stuur nie?  Hy moet asb nie bles wees nie, en tog ook nie oorgewig nie… O, en hy moet sobere gewoontes hê en ‘n kind van U wees…”

Vang jy jouself ook dat jy bid, maar terselfdertyd vir God voorskryf presies hoe Hy jou gebede moet beantwoord?  Ons is seker maar almal skuldig daaraan, in ‘n mindere of ‘n meerdere mate.

Ek en jy bewandel hierdie aarde maar net ‘n paar jaartjies.  God het dit nie net geskape nie, maar Hy’t alles haarfyn beplan.  Niks gebeur maar net toevallig nie. 

Die teks hierbo is vir my ontsettend mooi.  Daarvolgens hoef ek nie vir God enige voorskrifte te gee nie… nog voor ek dit verwoord het, weet Hy alreeds wat ek wil sê.  Dit beteken nou nie dat jy nie hoef te bid nie.  Jy moet nog steeds jou hart met God deel, maar jy hoef beslis nie vir Hom voor te skryf nie.  Uit ervaring weet ek dat my voorskrifte in elk geval nooit naby dit waarmee Hy te voorskyn kom kan kersvashou nie. 

Dien Hom in jou onskuld en glo onvoorwaardelik, soos ‘n kind, dat Hy in elke behoefte van jou kan en sal voorsien.

Many folks want to serve God, but only as advisers

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...