Wednesday 22 April 2015

Wie is jy?

Psalm 18:2  Hy het gesê: Ek het U baie lief, Here, my Sterkte.

Indien iemand jou vandag sou vra wie jy is, wat sou jou antwoord wees?  Sou jy jou naam en van as antwoord gee?  Miskien sou jy ook jou titel of posbeskrywing bygevoeg het as jy werk.  Dalk sou jy net jou naam gegee het en aangevoer het dat jy ‘n huisvrou of pensioenaris is.  Party van ons sou dalk selfs ons adres of ‘n bietjie agtergrond oor waar ons vandaan kom gegee het.

Dis interessant hoe ons onsself definieer.  Jou waarde sit nie in ‘n naam, van, titel of adres nie.  As alles van jou weggeneem word, wie is jy?  Dis nogal iets om ‘n rukkie oor na te dink.  Wie is ek?
My hoop is dat jy kan antwoord dat jy ‘n volgeling van Jesus Christus is… dat jou hele lewe om Hom draai… dat Hy jou sterkte is.


Kind van God, Hy’t jou eerste liefgehad en daardie liefde het nog nooit verflou nie.  By Hom hoef jy niks te bewys nie.  Jou status of besittings is nie waarin Hy belangstel nie.  Al wat Hy van jou verwag is om Sy liefde te beantwoord met ‘n onvoorwaardelike liefde en Hom alleen te aanbid.  Laat die wêreld en alles anders vervaag.  Fokus net op Hom.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...