Wednesday 1 April 2015

Paasnaweek

Johannes 19:6  Toe die priesterhoofde en die wagte Hom sien, skreeu hulle: “Kruisig hom! Kruisig hom!” “Vat júlle hom en kruisig hom,” sê Pilatus daarop vir hulle, “want ék vind geen skuld in hom nie.”

‘n Bietjie meer as 2000 jaar gelede het God Sy Seun, Jesus Christus, na die aarde gestuur met net een doel voor oë.  Hy moes sterf sodat elke mens wat in Hom glo verlos sal wees.  Terwyl Sy bloed gevloei het, het diegene vir wie Hy gesterf het, hul verlekker in sy dood. 

Volgens verskeie bronne, was kruisiging nie ‘n maklike dood nie.  Dit het ook nie net by die kruisiging gebly nie.  Hulle het hom gevloek, gespot en gespoeg terwyl Hy met die swaar kruis, wat ons sondes verteenwoordig, voortgestrompel het. Gedurende sy 33 jaar op aarde het Hy net goed gedoen. Nooit het Hy enige iemand weggewys nie.  Mense wat deur ander uitgewerp is, het Hy homself mee vereenselwig… prostitute… tollenaars… armes…  Deurentyd het Hy diegene met wie Hy in aanraking gekom het probeer oortuig wie Hy werklik is, maar helaas… ons ken die hartseer einde.

Hy sou egter nie Jesus Christus gewees het as die verhaal op daardie tragiese noot sou eindig nie.  Nee, Hy’t opgestaan uit die dood, net soos wat Hy vooraf voorspel het. 

Daar lê ‘n langnaweek voor.  Baie mense gebruik hierdie langnaweek as die laaste kampgeleentheid voor die Winter aanbreek.  Daar is feeste en geleenthede om by te woon en winkels weet nou al dat ‘n groot gedeelte van die bevolking hul gaan besoek en sorg dat hul winsgrens mooi opgestoot word.
Ons mag egter nooit hierdie as maar net nog ‘n langnaweek van rus en ontspan sien nie.  Hierdie is een van die belangrikste naweke op die Christelike kalender.  Sonder Christus se kruisdood, sou ons verlore gewees het.  Sonder Sy opstanding, sou daar nooit ‘n wederkoms wees waarna ons kan uitsien nie.


Dankie God dat U, U Seun geoffer het vir my.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...