Monday 6 April 2015

Ryke seëninge

Romeine 15 : 29  As ek na julle kom – dit weet ek vir seker – sal Christus vir my ‘n ryke seen gee om vir julle te bring.

Hoop jy het 'n geseënde Paasnaweek gehad.

Elkeen van ons het ‘n getuienis van daardie keer toe God vir ons op ‘n bonatuurlike manier deurgekom het. Voor daardie wonderwerk het alles onmoontlik gelyk en die toekoms was stikdonker.   Net toe jy dink dit is klaarpraat, gebeur daardie wonderwerk. 

Partykeer is ons so stomgeslaan as ons God se almag so ervaar dat ons dit byna nie kan glo nie. Hoe kon Hy dit regkry?  Ons wil so graag ‘n logiese verklaring vir die gebeurtenisse hê, maar dit is nie nodig nie.  God tree nie op volgens ons logiese maniere nie.  As dit onmoontlik lyk, is dit God se spesialiteit wat ingeroep moet word.  Hy spesialiseer in wonderwerke.  Sy tydsberekening is ongelooflik.  Wanneer ons letterlik wil boedel oorgee, beweeg Hy bloot die stukkies van die legkaart en alles val perfek in plek.

Vandag is jy weer op moedverloor se vlakte en jy’t dalk vergeet van ‘n vorige keer toe jy ook so gevoel het, want ons ontwikkel dikwels tonnelvisie te midde van ons probleme.  Roep vandag weer daardie oomblik van absolute verwondering voor jou geestesoog op en sê:  “God, my situasie lyk uiters pateties, maar U het vantevore vir my ryke seëninge gebring, so ek vertrou U volkome.  Here help my, asseblief.”

Binnekort gaan jy weer lag en vrolik wees en gaan hierdie aaklige tyd wat jy nou deurgaan net ‘n slegte herinnering wees.  Onthou om God te bedank vir sy ryke seëninge en om daaroor te getuig teenoor ander.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...