Sunday 10 May 2015

Ouderdom

Jesaja 46 : 4  Ook tot in julle ouderdom is Ek die Here, tot in julle grysheid sal Ek julle dra.

Onlangs lees ek dat ‘n tannie sê:  ”Al wanneer iemand aan my vat, is wanneer ek my hare een maal per maand laat sny.”

Hoe hartseer is dit?  Word ouer mense dan onsigbaar of onbelangrik?  Aanraking is een van die mens se basiese behoeftes.  Soms hoef dit net iemand se vingerpunte aan jou arm te wees of op ‘n ander keer, ‘n liefdevolle drukkie. Ja, die ouer garde is nie altyd so demonstratief soos die jonges as dit by drukkies uitdeel kom nie, maar ek merk dat al meer mense mekaar met ‘n drukkie, eerder as ‘n soen groet.  Hiervoor kan ons die jonger geslag bedank wat Jan en alleman met drukkies groet.

In die ouetehuise, by die kerk, in die supermark… ons vind hul oral… eensame mense… eensame ou mense, maar nogtans mense met ‘n behoefte aan aanraking.  En ‘n geselsie… hul begeer om ook hul mening te lug en ook iemand te vind wat belangstel in wat hul sê.

Dieselfde God wat jou in die wêreld gebring het, is vandag ook jou God in jou Herfsjare.  Al die jare het Hy jou gedra en so sal Hy jou nou ook dra.  Vertrou dat Hy ‘n engel oor jou pad sal stuur… iemand wat jou met liefde sal behandel en jou weer menswaardig sal laat voel.  Moet nooit dink dat jy nie meer belangrik is of dat niemand omgee nie.  Jy is absoluut kosbaar en daar bestaan nie iets soos ‘n vervaldatum vir ‘n mens nie.


“Age is an issue of mind over matter. If you don’t mind, it doesn’t matter.” - Mark Twain

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...