Thursday 30 July 2015

Besigheid

Jakobus 1:11  Want wanneer die son begin skyn en dit word baie warm, dan word die veldblomme droog en hulle val af en die mooi blomme is nie meer daar nie. So is ’n ryk mens en sy besigheid, hy sal verdwyn soos ’n veldblom.

Om in vandag se sakewêreld te oorleef, is nie maklik nie.  Kompetisie is oral.  Een oomblik het jy nog ‘n briljante idee en die volgende oomblik betree iemand anders die mark, en bied dieselfde produk of diens aan teen ‘n laer prys.

Indien jy en jou besigheid wil oorleef, moet jy vinnig besluit.  Kan ek my pryse verlaag?  Waar kan ek koste besnoei?  Wat kan ek doen om seker te maak ek behou my markaandeel en vergroot dit?  
Om alles te kroon, betree meer en meer mense die sakewêreld omdat hul geen ander keuse het nie.  As jy jou werk verloor of nie kan werk kry nie, moet jy innoverend begin dink en uitspring om ‘n inkomste te genereer. 

Christene is, of raak, ook deel van hierdie omgewing.  Gaan jy jou Christenskap en waardes volhou terwyl jy probeer oorleef, of gaan jy dit prysgee, of net so ‘n bietjie aanpas om seker te maak jy oorleef?  Die sakemense met wie ek te doen gehad het en wat hul Christenskap bely het, het my ongelukkig nog meeste van tyd ontnugter, want baie gou kom jy agter dit is net lippetaal. 

Indien jy jouself in hierdie ‘cut-throat’ omgewing bevind, bid dat God jou sal help om so sake te doen dat dit Hom tot eer sal strek.  Gee aan die keiser (belasting) wat hom toekom en moenie mense indoen of tenakom nie.  Dit gaan verseker nie maklik wees nie, maar dink ‘n bietjie oor hierdie teks.  Kan die sukses in besigheid jou ‘n plek in die hiernamaals verseker?  Nee!  Kan jy deur jou besigheid en die manier waarop jy sake doen vir jou ‘n plek verseker?  Beslis. 


Maak vandag ‘n verskil in die sakewêreld.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...