Sunday 2 August 2015

Gesondheid

Spreuke 14:30 'n Kalm gemoed hou die liggaam gesond

Chandra Wisnu, staan bekend as die “Bubble Skin Man”.    Totdat ek hierdie verskynsel onlangs op TV gesien het, het ek nog nooit daarvan gehoor nie.  Tog is hy nie die enigste lyer nie.  Dit is oorerflik en staan bekend as Neurofibromatosis.  ‘n Sekere geen funksioneer nie en dan veroorsaak dit hierdie kankerlose borrels wat oral op die vel verskyn. 

Niemand word gebore met die borrels nie.  Op ‘n dag sal die borrels net begin vorm en daarna oral uitslaan.  Hulle wissel in grootte, maar sit byna opmekaar.  Soms lyk dit soos golfballe wat onder die vel is.  Die hele liggaam word geaffekteer. 

Om jouself so te sien verander, moet skrikwekkend wees.  As jy in ‘n arm land woon, het jy heel waarskynlik nie toegang tot dokters nie en weet jy nie eens wat jou makeer nie.  Jy lyk en voel seker melaats.  Mense vermy iemand wat hierdie siekte onderlede het, want hulle is bang dit is aansteeklik.  Hulle word gespot en geterg.  Een vrou is selfs tot so ‘n mate deur haar familie verstoot dat sy moet bedel om te oorleef.

In die program wat ek gekyk het, het ‘n joernalis die man afgeneem en toe die media daarvan kennis neem, het ‘n weldoener aangebied om hom vir sy eerste vakansie te borg.  Hy wou graag Singapoer toe gaan.  Daar het hulle hom na ‘n oogspesialis geneem, want die borrels het sy oog begin toegroei – dit vorm selfs op die retina.  Na ‘n operasie, kon hy weer sien.

Jy sou dink so iemand rede sou hê om depressief te wees, maar toe hulle ‘n onderhoud met hierdie man voer na die operasie, het hy gesê sy lewe is gevul met vreugde, want nou kan hy weer sien.

Dit het my laat skaam kry omdat ek besef dat dit waaroor ek kla, nie eens amper vergelyk kan word met dit waardeur hierdie man sy hele lewe gaan nie. 


Om gesond te wees, is ‘n absolute seën.  Daar is soveel wat met verskriklike siektes worstel.  Onthou om elke dag vir God te dank vir jou gesondheid.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...