Tuesday 28 July 2015

Dankbaarheid

Psalm 142:8  Bevry my uit my gevangenskap, dat ek u Naam kan loof.

Wanneer ons na iemand se welstand verneem, is dit of ‘n retoriese antwoord “goed dankie”, of ‘n klaaglied.  Bitter min mense sal antwoord dat hul groot rede tot dankbaarheid het. 

Toegegee, elke dag bring sy eie uitdagings en as jy ‘n moeilike tydjie agter die rug het, is dit normaal dat dit op die voorgrond van jou gedagtes is.  Elkeen van ons kan egter besluit of ons die glas as half vol, eerder as half leeg wil sien.

Wanneer ons besluit ons lewensglasie is halfvol, sal ons die klein dingetjies begin raaksien wat ons rede tot dankbaarheid gee.  Die psalmdigter stel ‘n voorwaarde… bevry my en ek sal U Naam loof.  Ons kan God loof terwyl ons in gevangenisskap is, hetsy letterlik of figuurlik.  Om God te prys te midde van jou omstandighede, is ‘n wilsbesluit.  Dit lei ook jou aandag af van dit wat jou neerdruk. 


‘n Dankbare hart is een manier om vir God te wys dat ons getrou bly al druk die lewe ook vir ons dat ons oë traan.  In plaas van vandag ‘n retoriese “goed dankie” te gee, eer God met jou antwoord.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...