Monday 6 July 2015

Druk deur

Handelinge 20 : 24  Maar al is my lewe vir my kosbaar, reken ek dit van geen belang nie as ek maar net my lewenstaak kan voltooi en die dienswerk wat ek van die Here Jesus gekry het, kan klaar maak: dit is om die evangelie van God se genade te verkondig.

Indien jy op ‘n manier by die verkondiging van God se Woord betrokke is, sal daar altyd die een of ander vlieg in die salf wees wat jou van koers af gaan probeer bring.  Indien dit nie mense en hul uitlatings is nie, is dit dalk fondse of te veel ander hooi op jou vurk.

God is egter betroubaar.  Bid en vra Hom om jou by te staan om jou taak uit te voer.  Net omdat hy nog nie jou gebed beantwoord het nie, beteken nie dat Hy nie nou tyd daarvoor het of dat dit nie in die ‘belangrike’ mandjie is nie.  Moenie opgee of mismoedig raak nie.  Nou is nie die tyd vir negatiewe gedagtes nie.  Raak opnuut ywerig oor jou saak. 

Paulus se lewe was bedreig.  Hy is vervolg… mense het hom met hul praatjies probeer beinvloed.  Daar was negatiewe en ontmoedigende gedagtes, maar Paulus se houding was eenvoudig.  “Niks gaan my van koers af dwing nie.”  Paulus se fokus was op sy lewenstaak en Hy’t geweet hy moet net op God wag, want as God vir hom is, kan niemand teen hom wees nie.  Daarom kon Paulus voortbeur ten spyte van sy omstandighede.

Die bediening is nie altyd maklik nie, maar dit is beslis die moeite werd.  Ons werk nie vir aardse belonings nie, maar wel vir God.  My enigste begeerte is om eendag met soveel siele in my twee arms voor God te staan dat ek hul nie alleen sal kan vashou nie. 


Byt vas en druk deur.  Jy kan, want God is aan jou kant.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...