Sunday 5 July 2015

Wonderbaarlik geskape

Psalm 139 : 14  Ek wil U loof, want U het my op 'n wonderbaarlike wyse geskep.

Te veel mense gaan gewond deur die lewe omdat hulle voel dat hul nie goed genoeg, mooi genoeg, lank genoeg, maer genoeg, ens is nie.

Jy skiet op geen enkele manier tekort nie.  Die dag toe God jou in die moederskoot aanmekaar geweef het, het Hy nie ‘n ‘mould’ gebruik wat Hy al verskeie kere vantevore gebruik het nie.  Nee, jy was die eerste en enigste van jou soort wat Hy ooit gemaak het.  'Limited edition' boeke, motors waarvan net ‘n paar gemaak word, muntstukke of seëls waarvan daar net ‘n beperkte uitgawe gedruk word, is uiters waardevol.  Versamelaars is bereid om baie geld te betaal om so ‘n raar item te bekom.

Daarom mag jy nie twyfel aan jou eiewaarde nie.  Jy is absoluut uniek.  En as daar miskien iets is waarmee jy nou nie so tevrede is nie, dan moet jy dit eerder as iets beskou wat jou waarde nog meer opstoot. 


Soms word iemand gebrandmerk as ‘stout’ of ‘sleg’.  Kinders wat uit gebroke huise kom, word gebrandmerk as ‘moeilik’.  Moenie fokus op wat ander sê nie.  Fokus op wat God sê:  “My kind, ek het jou met liefde op ‘n wonderbaarlike wyse geskape.  Jy is vir my so pragtig en kosbaar.”

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...