Sunday 26 July 2015

Moederhen

Psalm 91 : 2  “U is my toevlug en my veilige vesting, my God op wie ek vertrou.”

Vanoggend in die verkeer het ek ‘n motor gesien met die teks hierbo as registrasienommer.   Hierdie bestuurder weet waar hy/sy veilig is. 

Na wie toe vlug jy wanneer jy bang is?  Ons kan met almal praat en elke moontlike kontak uitput… op die ou end is God die enigste op wie ons werklik kan vertrou. 


Wanneer die ekonomie druk en die winde van verandering waai, dan wil ek hê jy moet weet dat jy jou na God kan wend.  Hy is die 'moederhen' onder wie se vlerke jy veilig kan gaan skuil en waar jy beskutting teen die aanslae van die lewe sal vind.  Anders as mense, sal God jou nooit in die steek laat nie.  Partykeer kom ons nie eens agter dat ons op mense vertrou, eerder as op Hom.  

As jy slapelose nagte beleef, verskuif jou fokus na God.  

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...