Wednesday 15 July 2015

Raadpleeg God


Psalm 25 : 4 – 5 Maak my U wil bekend, Here, leer my U paaie.  Laat U waarheid my lei en onderrig my daarin, want U is my God, my redder.  In U stel ek elke dag my verwagting.
Om doelgerig te lewe en ‘n duidelike idee te hê van wat jy in die lewe soek, is nie op sigself verkeerd nie.  In vandag se lewe is geleenthede skaars en daarom moet jy sekermaak jy weet presies wat jy doen, waarheen jy op pad is en hoe jy daar gaan uitkom.  Dis ‘n kwessie van ‘survival of the fittest’.
Hoeveel van hierdie gedrewenes sluit God by hul planne in?  Is God hoegenaamd in die prentjie?
Jy sien, om God te raadpleeg beteken nie dat jy nie op jou eie kan regkom nie.  Hier’s ‘n ‘reality check’.  God het ons nie nodig nie, maar ons kan eintlik nie sonder Hom nie.  Moenie voel asof jy nou ondergeskik is en geen sê in jou eie lewe gaan hê nie.
God is nie ‘n beheervraat nie.  Hy dra jou belange op die hart.  Met jou beperkte uitsig op die lewe, gaan jy verseker hier en daar ‘n verkeerde besluit neem en duur lesse leer.  God ken jou hart en jou drome.  Hy sal jou help en wys waar om te loop.

Is dit nie genoeg rede om op Hom te vertrou nie?

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...