Tuesday 14 July 2015

Woorde ontbreek my

Romeine 8 : 26 – 27  Ons weet nie wat en hoe ons behoort te bid nie, maar die Gees self pleit vir ons met versugtinge, wat nie met woorde gesê kan word nie.  En God, wat die harte deurgrond, weet wat die bedoeling van die Gees is, want Hy pleit, volgens die wil van God, vir die gelowiges.
Here, ek buig in aanbidding voor U neer, maar woorde ontbreek my.  Waar begin ek, Here?  Hoe verduidelik ek my verlede? My lewe is een groot gemors. 
Ek het myself soveel keer voorgeneem om ‘n nuwe blaadjie om te slaan, maar dan gebeur daar weer iets en ek gee my weer oor aan die lewe en al die versoekings.  Ons lewe immers net een keer!  En die drank het my gehelp om te ‘cope’.  Ek het niemand skade aangedoen nie.
Die enigste vlieg in die salf is my gewete.  Ek het altyd skuldig gevoel as ek weer terugkeer na die werklikheid.  Elke keer het ek myself voorgeneem dat dit die laaste keer is… tot my pêlle my arm draai. 

Ek neem aan my gewete was die Gees wat voortdurend vir my ingetree het. Dit is tyd Here, dat ek luister en besef U het nooit opgegee op my nie.  Miskien is dit hoe ‘n mens bid, Here… deur sommer net jou hart oop te maak en jou deur die Gees te laat lei.  Deurgrond my, O Here.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...