Monday 31 August 2015

Lentedag

Psalm 85:7 Wil U nie weer die lewe vir ons nuut maak sodat u volk hulle vreugde in U kan vind nie?

Wys vir ‘n kind ‘n skoenlapper of ‘n blommetjie en hy/sy staar in verwondering en gewoonlik reik die handjie daarna uit.  ‘n Kind wil ondersoek en bewonder.

Mettertyd verloor ons die onskuld van ‘n kind.  Ons gaan maar saam met die stroom.  Daar is min wat ons aandag trek of ons asem wegslaan. 

Wanneer ek by ‘n robot of stopstraat moet wag, kyk ek gewoonlik na die ander motoriste se gesigsuitdrukkings.  Selde is daar iemand wat lag.  Meeste staar met stroef gesigte voor hul uit.  Het mense hul lus vir die lewe verloor, wonder ek dan?

Met die aanbreek van Lente, is daar vernuwing wat plaasvind.  Oral sien jy veldblommetjies of bloeisels aan bome.  Dis asof die natuur uit sy winterslaap ontwaak.

Soggens as ek die huis verlaat is dit nog donker, maar dan reeds sing die voëltjies uitbundig.  Hulle is nooit dikmond of depressief nie.  Elke dag bied vir hul ook uitdagings, maar God sorg vir hul, net soos wat Hy vir jou en my sorg.


In ons lewens kan daar ook ‘n nuwe seisoen aanbreek, want God maak alles nuut.  Skud die swaarmoedigheid en neergedruktheid van die lewe af en begin weer die natuurskoon om jou raaksien.  

Dis heerlike Lente, die Winter's verby...

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...