Sunday 30 August 2015

Staan op Jesus!

Matteus 8 : 25  Hulle kom toe en maak Hom wakker en sê: “Here, red ons! Ons vergaan!”

Ons ken die verhaal.  Jesus was in die skuit saam met Sy dissipels.  Terwyl Hy geslaap het, het ‘n hewige storm losgebars.  Die dissipels was paniekbevange.  Wat hul ontstel het, was dat Jesus, wat die hele dag die een wonderwerk na die ander gedoen het, gelê en slaap het.  God was nie langs hulle om met die storm te praat nie… Hy was stil, slapend.  Hier is nou ‘n ernstige krisis waarna Hy moet omsien.  Hy moet mos nie nou slaap nie, het hulle gedink.

Hulle het egter een baie belangrike punt gemis… een wat ek en jy ook mis.  Jesus was by hulle in die storm.  

Nou vra jy, maar wat maak dit anders?  Hy slaap nog steeds.  Soms bid ons en daar gebeur niks om die storm te bedaar nie.  Jesus slaap.   Ons vergeet egter dat Hy by ons is.  Ons is nie alleen in die storm nie.  Dit was nie bestem dat Jesus op die see ‘n waterdood sterf nie.  Hy sou aan ‘n kruishout sterf vir ons sondes en dan opstaan om vir ewig te lewe. 

Die tweede punt wat hul gemis het, en weereens wat ek en jy ook miskyk is dat God homself deur die dag deeglik aan hul bewys het.  Hy het die een wonderwerk na die ander gedoen. 


Selfs al weet ons waartoe God in staat is, vertrou ons Hom steeds nie volkome nie.  Staan op Jesus… moenie slaap nie.  Ontspan, Hy is by jou… en dit is genoeg.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...