Monday 10 August 2015

Nuwe paaie

Josua 3 : 4  want julle het nie vantevore met dié pad langs gegaan nie.

Die lewe verloop nie altyd soos ons dit beplan nie.  Dit verloop nog minder soos ons graag wil hê dit moet verloop.

Sondag pak ek my tassie en vertrek op ‘n kort sakereis… 2 dae.  Dinsdagmiddag, net toe ek gereed is om huiswaarts te keer, hoor ek dat die 2 dae na die hele week verleng word.  Onmiddellik dink ek dat my hele beplanning rondom 2 dae was en dat ek glad nie voorbereid is vir ‘n hele week nie, but the show must go on.

‘n Klomp mense span saam en die wiele begin rol.  Die volgende oggend is ek gereed vir die res van die week.

Wat ‘n aangename ervaring was dit nie?  Ek het die mees fantastiese mense ontmoet en seker die lekkerste 3 werksdae in ‘n baie lang tyd gehad.

Dis hoekom ek so mal oor ons Hemelse Vader is.  Hy weet altyd wat die beste vir ons is.  En die roete waarop Hy ons neem is gewoonlik baie meer skouspelagtig as die vervelige agterpaadjies waarmee ek en jy vertroud is.


God wil jou op ‘n nuwe pad neem.  Dit is nie wat jy verwag of op voorbereid is nie.  Is jy gereed?  Vertrou jy Hom?  Daar lê ‘n fantastiese tyd vir jou voor.  Sy weë is vir ons soms duister, maar as ons net onthou dat Sy planne vir ons altyd goed is, kan ons ontspan en saam met die stroom gaan.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...