Thursday 24 September 2015

Jy het niks meer nodig nie

Filippense 4 : 11 Ek sê dit nie omdat ek gebrek ly nie, want ek het geleer om my in alle omstandighede te behelp.

Min mense is tevrede met wat hul het.  Meeste hunker voortdurend na iets.  Kyk maar net na al die nuwe voertuie op die paaie, of hoeveel ‘goed’ ons om ons vergader.  Party mense het nooit iets om aan te trek nie, maar hul kaste kreun onder al die klere.  Ander kan weer nie ‘n ‘gadget’ verbyloop nie.  Ons koop en koop en koop.    

As jou geluk in besittings lê, sal jy nooit genoeg hê nie.  Indien jou doelwitte en drome jou begin frustreer, is dit ‘n duidelike teken dat jy te veel op wêreldse goed staatmaak.  Jy sal eers vry wees wanneer jy oorgee:  “God, neem asseblief beheer oor my lewe.  U weet presies wat ek nodig het.  Gee my wat ek nodig het, nie wat ek begeer nie.”

Wanneer ons tevrede is met wat ons het, het ons die kettings van gevangeskap afgeskud.  Dan kan ons ware vryheid geniet.  Ons sal nie meer onvergenoeg wees en voortdurend wind najaag nie. 

Op hierdie punt is daar plek vir God om ander prioriteite binne ons te laat wortelskiet sodat ons fokus kan verskuif. 


Vind vandag vrede en rus in die wete dat jy niks meer as God in jou lewe nodig het nie.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...