Sunday 27 September 2015

Balle

Lukas 14 : 26  “As jy my dissipel wil wees, moet jy My liewer hê as jou eie pa en ma, vrou en kinders, broers en susters – ja, meer as jou eie lewe.  Anders kan jy nie my dissipel wees nie. (NLV)

Ons dominee het vanoggend ‘n baie oulike manier gebruik om die boodskap oor te bring na aanleiding van die teks.  Die boodskap het gegaan oor die dinge wat ons weghou van God. 

Hy het een van die gemeentelede gevra om voor by hom te kom staan en verskillende grootte balle, een vir een vir hom gegee om vas te hou.  Elke bal het iets gesimboliseer wat ons van God kan weghou bv. geld, besittings, jou beroep, sport, sukses, selfliefde, iemand vir wie jy liewer is as vir God, ens.  Laastens neem hy ‘n strandbal en gooi dit vir die persoon wat al die vorige balle vashou.  Die enigste manier om die bal te vang, was om die ander balle te laat los.  Die strandbal het God gesimboliseer.  Verdere verduideliking was nie nodig nie, want almal het verstaan dat jy alles moet los om God te ontvang.

Die voorbeeld met die balle kan  verder geneem word.  Ons is so besig om meer as een bal in die lug te probeer hou, dat ons  nie in staat is om nog ‘n bal by te voeg nie.  Is enige van daardie balle werklik vir jou enige iets werd terwyl jy hul in die lug probeer hou?  Nee, dit is eers as jy almal ophou ‘juggle’ en een gebruik om mee te speel dat die bal van enige nut is.  En terwyl jy die balle in die lug probeer hou, kan jy op niks anders fokus nie.  Die balle word die middelpunt van jou fokus.

Ek moes vanoggend baie eerlik na my eie lewe kyk en besef dat daar indringende veranderinge moet plaasvind.  Die enigste manier is om al die ander balle te laat gaan om vir God plek te maak.  

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...