Thursday 3 September 2015

Jy kan!

2 Korintiërs 12 : 8 – 9  Drie maal het ek die Here gebid dat dit van my af weggeneem moet word. Sy antwoord was: “My genade is vir jou genoeg. My krag kom juis tot volle werking wanneer jy swak is.” Daarom sal ek baie liewer oor my swakhede roem, sodat die krag van Christus my beskutting kan wees.

Henry Herbst (19) is half blind gebore en glokoom het die res van sy sig oor die jare geeis.  Vir my as ‘n siende persoon, is dit ondenkbaar om sonder sig deur die lewe te gaan, maar vir Henry Herbst is dit glad nie ‘n probleem nie.

Hy het nie vasgehaak by sy gestremdheid nie, maar besluit dat hy alles kan doen wat enige siende persoon kan doen.  Sy selfstandigheid grens aan koppigheid volgens sy broer en hy sal net vir hulp vra as hy geen ander keuse het nie.

Hy is ‘n Paralimpiese swemmer, wat hoop op ‘n goue medalje by die Olimpiese Spele in London.  Swem?  Hoe swem ‘n blinde reguit?  Hoe weet ‘n blinde om om te draai.  Henry sien nooit ‘n probleem raak nie, maar eerder ‘n oplossing.  Sy afrigter sit gereed met ‘n stok met ‘n sponsie aan en sy tik op sy kop as hy naby genoeg is om om te draai.   Om fiks te bly, moet hy baie oefen.  As jy nie weet hy is blind nie, sal jy dit nooit dink wanneer jy hom ‘n oneindige stel trappe sien opdraf nie.

Ons raak dikwels verstrengel in ons omstandighede.  God neem nie altyd die omstandighede weg nie, maar Hy gee ons wel die nodige krag om daardeur te kom.  Niks is onmoontlik as jy erken wat jou swakheid is en jou krag by God soek nie.


“They must follow their dreams. If you want something, work on it. Don’t let anyone tell you you can’t do it.” Henry Herbst

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...