Sunday 6 September 2015

Mans

Efesiërs 5:22 Vrouens, wees aan julle mans onderdanig, net soos julle aan die Here onderdanig is.

Wanneer ‘n vrou aan God onderdanig is, is jy nie Sy slaaf nie.  Dis eerder respek en vertroue en ‘n begeerte om dit te doen wat Hom sal behaag.  Dieselfde geld wanneer vrouens aan mans onderdanig is. 

Vanmiddag was ‘n man op die punt om by ons gebou in te stap, toe ek op pad uit is.  Hy’t beleefd opsy getree en vir my beduie dat ek kan uitstap.  Op pad uit, het hy my beleefd gegroet.

Waar ek my motor parkeer, moet ek vir ‘n hysbak wag.  Twee mans is voor my daar.  Hulle tree beleefd terug en beduie vir my om voor te stap. 

Dit is maar net twee voorbeelde van mans wat nog respek vir vroue het en ek weet daar is nog baie van hulle. 

Slaan jy egter deesdae ‘n tydskrif oop, word daar oor mans gekla.  Dit bekommer my, want ons skeer alle mans oor dieselfde kam, en of ons dit nou wil weet of nie, daar is baie goeie mans in die wêreld. 
Ja, ons moet diegene wat vroue leed aandoen uitwys, maar die ewige optimis in my wil glo dat hul in die minderheid is.  Daarom wil ek vroue uitnooi om die positiewe gedrag en optrede van mans aan te prys en eerder daaroor te praat as oor die negatiewe.  Dit is so dat goeie nuus selde die koerante of tydskrifte haal, maar ons hoef nie ook daartoe by te dra nie.  ‘n Positiewe omgewing gaan mans aanmoedig om nog beter teenoor vroue op te tree en kort voor lank is outydse sjarme weer aan die orde van die dag.


No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...