Wednesday 30 September 2015

Seëninge

Efesiërs 1 : 3  Hy het ons in Christus geseën met al die seëninge van die Gees wat daar in die hemel is.

Dankie dierbare Hemelse Vader vir U groot genade in my lewe.   Elke dag openbaar U Uself opnuut aan my. 

Wanneer ek soggens die huis verlaat met ‘n swaar gemoed, hoor ek die voëltjies sing, en dan weet ek dat dit U is wat my herinner dat U vandag vir my sal sorg net soos wat U vir hulle sorg… dat ek soos hulle, my vreugde in U moet vind.

Op pad werk toe, reën of sonskyn, sien ek mense op die straathoeke staan of sit.  Hul skouers hang… hul oë is dof…  Party bedel, ander hoop om vandag gehuur te word.  Ek weet dat dit net U genade is wat my van hulle onderskei, want ek is niks beter as hul nie.

In die verkeer sien ek mense soos sardientjies in 'n blikkie binne ‘n taxi.  Die bestuurder van die mini-bus ignoreer ‘n rooi verkeerslig en moet uitswaai vir ‘n ander motor.  Dankie Hemelse Vader vir die luukse van ‘n eie motor.  Dit is ‘n uitgawe en ‘n kopseer, maar U het nog altyd gesorg dat my motor se wiele draai.

Gedurende die dag sien ek mense rook, eet, drink… baie van ons met ongesonde rolletjies op rolletjies om die middel… terwyl daar kinders is wat vandag honger skool toe is en hoop op ‘n maaltyd by die skool, want vanaand sal daar weer niks op die tafel wees nie.

Gedurende die dag kom ek op verskeie gesprekke af waar mense mor en kla oor die werk, die omstandighede, die maatskappy, die baas, die klein salaris… en dit terwyl daar soveel is wat ons werk met ‘n glimlag sal kom doen vir heelwat minder per maand.

Na werk besoek ek die supermark vir brood en melk, maar ek stap met heelwat meer daar uit, om nie eens te praat van my skuldige gewete nie.  Ek probeer dit regverdig deur te dink dat almal ‘n keuse het en dat my keuse is om hard te werk sodat ek die nodige middele het, maar ek besef ek probeer my gewete sus. 

Here, maak my oë oop vir diegene in nood.  Gee my ‘n hart vir ander.  Laat ek elke dag opnuut besef dat ek meer seëninge het as wat ek verdien.  Gebruik my Liewe Heer tot eer en verheerliking van U Naam.

Vir Leipoldt was Oktober 'die mooiste, mooiste maand'.  Mag hierdie maand vir jou besonders mooi wees.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...