Monday 7 September 2015

Sy engele sal jou dra

Psalm 91 : 11-12  Hy sal sy engele opdrag gee om jou te beskerm waar jy ook al gaan. Op hulle hande sal hulle jou dra, sodat jy nie jou voet teen 'n klip sal stamp nie.

Weet nie of dit al met jou ook gebeur het nie, maar ek het al op die snelweg gery en gedink ek wil van baan verander, maar dan is dit asof iets my keer.  As ek weer kyk is ‘n motor reg langs my wat ek sowaar nie gesien het nie.  Ek glo vas dat dit God se Engele is wat my beskerm het op daardie oomblik. 

Net so het ek al gegaan vir ‘n onderhoud en so gehoop ek kry die werk, maar helaas moes ek daardie ‘jammer maar’ oproep verwerk omdat ek nie die geskikte kandidaat was nie.    Die teleurstelling op daardie oomblik is baie erg, want ek bid immers vooraf om te weet of dit die regte ding is, vra God om saam te gaan en as dit Sy wil is, vir my die pos te laat kry.  Kort daarna vind daar personeelvermindering in daardie selfde besigheid plaas en ek besef… God en Sy Engele het my weereens beskerm.

Psalm 91 is die langste Psalm.  Dis asof God wou seker maak ons weet dat Hy omgee en ons tot die uiterste sal beskerm.  “Waarom gebeur slegte goed dan met Christene,” vra jy?  Ek wens ek het die antwoord vir jou daarop gehad.  God beloof Sy beskerming en ek het dit al male sonder tal ervaar.

My wens is dat jy dit ook al ervaar het, en nog elke dag vorentoe sal ervaar.  Jy is nêrens veiliger as by die Allerhoogste nie. 



No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...