Thursday 8 October 2015

Die sewende dag

Eksodus 16

Die volk was in die Sinwoestyn, ‘n maand nadat hul Egipte verlaat het.  Soos ons as mense maar is, vergeet die volk gou hoe sleg die omstandighede was waaruit God hul gered het en  verlang hul terug na Egipte.  Hulle is ongedurig met Moses en Aaron.  Die volk was net soos ek en jy gefokus op die huidige omstandighede en het vergeet waarheen God met hulle op pad was.

Die Here sê toe vir Moses:  “Ek gaan vir julle kos uit die hemel laat reën.  Die volk kan elke dag uitgaan en genoeg kos vir daardie dag bymekaarmaak.  Ek gaan hulle toets om te kyk of hulle na My wil luister.  Op die sesde dag moet hulle twee keer soveel as gewoonlik bymekaarmaak.”

Elke oggend het hul kos opgetel.  Sodra dit warmer geword het, het dit wat nie opgetel is nie, verdwyn.  Op die sesde dag het Moses hulle herinner om dubbel soveel op te tel en alles gaar te maak sodat hul op die sewende dag kon rus.  Op die Sabbatdag sou daar geen kos op die grond wees nie.

Tog het ‘n klompie nie geluister nie en is hul die veld in om kos te gaan soek.  Hulle kon egter niks kry nie.  Die Here het toe vir Moses gevra:  “Hoe lank gaan julle bly weier om na My te luister en te doen wat Ek sê?  Kan julle nie insien dat die Here die Sabbat gegee het om op te rus nie?”

In ons land bestaan die Sabbatdag byna nie meer nie.  Winkels is oop… mense werk… sport stadions sit volgepak… Selfs diegene wat in die kerk was, sal daarna die winkels invaar.  Ons wil ook nie luister nie.  Met die nodige beplanning, hoef ek en jy nie “te gaan kos soek nie.”  Ons kan genoeg geld verdien en alles doen wat ons moet binne ses dae sodat ons die Sabbatdag kan heilig.  Dit is ‘n uitdaging ja, want party mense se werkgewer vereis van hul om te werk.  Ek glo dat God sal voorsien indien jy gehoorsaam is. 

‘n Paar jaar gelede is 'n hardeware winkel in Bellville beroof.  Die eienaar het besluit dat hul van daardie dag af nie meer sake sal doen op ‘n Sondag nie.  Van daardie oomblik het die gety gedraai vir daardie besigheid.  Hulle het nog winkels oopgemaak en gaan van krag tot krag… net omdat hul die Sabbatdag begin heilig het.

Niks kan so dringend wees dat dit nie tot Maandag kan wag nie.  God gee vir ons ses dae om te woeker en te woel en die sewende is ‘n geskenk van rus.  Dit is die een dag waarop ek en jy van die mallemeule kan afklim en weer die lewe in oënskou kan neem sodat ons nuwe krag het vir die week wat voorlê.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...