Sunday 11 October 2015

Toebroodjie-generasie

Psalm 31 : 7  My vertroue stel ek in die Here.

Is jy ook deel van die ‘toebroodjie-generasie’?  Dis nou diegene wat aan die een kant hul ouers versorg en aan die ander kant nog (of weer)  volwasse kinders in die huis het.

Daar is die gelukkiges wat aftreeoorde of ‘n huisie by die see kan bekostig, maar baie van vandag se seniors het nie voldoende vir die toekoms/aftrede voorsiening gemaak nie.  Die skuld kan ook nie heeltemal voor hul deur gepak word nie, want daar is mense wat hul lewe lank hard gewerk het en steeds van ander afhanklik is vir ‘n stukkie brood en ‘n dak oor hul kop.

My eerste salaris was net so oor R200 pm en daarvan het ek R30 pm betaal vir losies en R2-50 pm vir ‘n buskaartjie.  So ek het nog hope geld oorgehad om te spandeer en selfs ‘n ietsie te spaar.  Vandag sukkel dit eerstens om werk te kry.  Daar is selfs gegradueerdes wat nie werk kry nie.  Van ‘n plekkie te huur of ‘n eie woning word daar net gedroom.  Die lewe is duur. Al oplossing is dus maar om so lank as moontlik by jou ouers te woon. 

En so sit ons tussen die duiwel en die diep blou see.  Van self aftree, is daar geen sprake nie.  Soms trek jou keel toe en wonder jy hoe jy gaan deurkom, maar op die een of ander manier voorsien God altyd. 

Here, as toebroodjie-generasie stel ek my vertroue volkome in U.


No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...