Wednesday 28 October 2015

God se karakter

Hebrew 13 : 8  Jesus Christus is gister en vandag dieselfde en tot in ewigheid.

Hoekom lees jy jou Bybel?  Party mense lees dit omdat hul bemoediging of antwoorde soek.  Ander lees dit omdat hul God se beloftes aangryp.  Sommige lees dit vir Bybelstudie doeleindes en daar is ook diegene wat dit uit gewoonte lees. 

Een van die redes hoekom ons Die Bybel moet bestudeer, is om God se karakter te verstaan.  Wanneer jy Die Bybel lees, is daar ‘n goue draad van ware verhale… verhale van mense wat deurmaak wat ons deurmaak… wie se probleme opgelos word… wie feilbaar is…  Die Bybel is ‘n dagboek uit die verlede.  Ons lees ‘die Woord is die waarheid’.  Ons lees van beloftes, wonderwerke, verhale van hoop...  Die sentrale figuur is ons Drie-Enige-God.  Hy is die Een wat elke belofte gestand doen, wat oor en oor bewys waartoe Hy in staat is, wat toelaat dat ons Hom leer ken as ‘n God van Liefde, genade, toewyding, opoffering, verdraagsaamheid, die Enigste een wat regtig aan jou kant is. 

Niks omtrent God het verander nie.  Hy is steeds dieselfde God.  Ek glo dat Hy jou wil seën soos wat Hy vir Josef, Abraham of Elia geseën het.  Ek glo dat Hy ook vir jou deure wil oopmaak en bonatuurlike wonderwerke wil bewerkstellig. 

Die vraag is of jy gereed is om hierdie stortvloed van seën te ervaar?  Sien jy dit met jou gebeur?  Glo jy dat dit met jou kan en gaan gebeur?  God van Die Bybel is dieselfde God van vandag.  Niks was toe vir Hom onmoontlik nie… niemand te gering nie… Hy het uitgereik na mense wat ander verstoot het… Hy het liefde betoon waar daar net haat was. 

Ek hoop dat jy hierdie karaktertrekke van God in die Woord sal vind en dat dit jou sal oortuig waartoe Hy in staat is. 


No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...