Thursday 29 October 2015

Wag geduldig

Jakobus 5 : 7   “Wag dan geduldig, broers, totdat die Here kom. Let op hoe die boer wag vir die kosbare oes wat die land oplewer. Hy wag geduldig daarvoor totdat dit die vroeë en die laat reëns gekry het. 

Ek het agter in die ry gestaan toe geduld uitgedeel is.  Dis regtig een van my swakpunte.  Ek het geduld met ander, maar ek kan nie wag nie.  Alles moet gister gebeur. 

Dis net hier waar die probleem lê, want daardie drome wat God in my aangewakker het, wil ek nou verwesenlik.   Daar is egter ‘n seisoen vir alles en as dit nie my seisoen is nie, beteken dit ek moet geduldig wees.  Ons spandeer soveel tyd om te wag… ons wag in rye… ons wag vir dinge om te gebeur…  en ek kan nie wag nie!  En hier mis ek dikwels uit, want daar is ‘n regte en verkeerde manier van wag.  Soms raak ek mismoedig en is ek eenvoudig nie langer lus vir wag nie… dit is wanneer ek uitverloor op geleenthede.  As ek nog net ‘n dag of ‘n uur langer sou wag, sou alles in plek val, maar nee, ek neem sommer oor en dan loop alles verkeerd.

Realiteit is dat daar tye gaan kom dat ons moet wag.  Ons kan niks daaraan doen nie.  Dit gaan egter daaroor hoe ons wag.  Die boer in die teksgedeelte wag ywerig… nie passief terwyl hy sy voete tik nie.  Praat van geduld.  ‘n Boer kan nie die reën gaan haal of dit namaak nie.  Hy wag.  Ek het onlangs met ‘n boer gesels en was verstom om te hoor hoeveel insetkoste hulle het.  Met die huidige droogte het die grootste deel van die oes mislik.  Terwyl hul wag op reën verskroei die oes op die land.  Boere sien hoe hul insetkoste ‘down the drain' gaan, maar hul bly glo dat God sal voorsien.  Al het die oes misluk… al moet hul wag tot volgende jaar wat hul weer insetkoste het en weer nie reën gewaarborg is nie, bly hul glo.

Wat ‘n les in geduld.  Bly glo en bly geduldig.  Terwyl jy bid en hoop op ‘n wonderwerk, bid ook vir geduld en geloof om jou deur te sien.  Geloof open die deure vir ‘n wonderwerk.  Op die regte tyd voorsien God… in oorvloed!


No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...