Tuesday 3 November 2015

Aborsie

Eksodus 20:13  “Jy mag nie moord pleeg nie.

Vanmiddag tref ‘n plakkaat teen ‘n lamppaal my aandag.  Abortions, same day, painless…

Ek kan nie oordeel as iemand ‘n aborsie oorweeg of ondergaan het nie.  Almal se omstandighede is verskillend en iemand wat wel op daardie punt kom, moet absoluut desperaat wees.  Vir so iemand moet dit na die enigste uitweg lyk. 

Deur absolute genade hoef ek nooit so ‘n besluit te geneem het nie.  Ek het wel ‘n miskraam gehad.  Die fisiese pyn van ‘n miskraam is niks in vergelyking met die lewenslange pyn daarna nie.  Die gemis gaan nooit weg nie.  Sestien jaar later dink ek steeds aan die mensie wat nooit ‘n kans op lewe gehad het nie.

Hoe kan enige iemand aborsie as pynloos adverteer?  Ek kan nie dink dat die emosionele pyn ooit sal weggaan nie.  Wat as jy dit berou? 

Indien jy dalk daardie moeilike besluit moet neem, wil ek jou aanmoedig om ander opsies te oorweeg.  Ek is seker daarvan daar is ‘n kinderlose paartjie wat jou babatjie met liefde sal oorlaai.

Niks kan so erg wees dat jy ‘n mens se lewe kan neem nie.  Moenie dat iemand jou vertel dat die fetus nog nie ‘n mens is nie.  God het daardie mensie in jou moederskoot gevorm en hy/sy is kosbaar.



No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...