Monday 2 November 2015

Kalmte

Soms kom daar tye in jou lewe dat dit voel asof jy jouself in die een muur na die ander vasloop.  

Frustrasievlakke loop hoog en jy moet jouself keer om nie te gil as nog iets verkeerd gaan nie.  Party mense sal seker se:  “welcome to my world.”

Miskien gee Henry Ford se aanhaling jou ‘n bietjie perspektief:  “When everything seems to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it…” –

Genadiglik gaan alles verby.  As jy al gevlieg het, sal jy weet dat die opstyg en landing eintlik die enigste tyd is wat jy weet dat jy ‘vlieg’.  As die vliegtuig eers in die lug is, is dit amper vervelig stil, behalwe as jy ‘n bietjie turbulensie ervaar.


Blykbaar is die gevaarlikste tyd van enige vlug, juis die opstyg en landing.  ‘n Vlieenier vertrou op hul kennis, instrumente en beheertoring om hul en die passassiers se veiligheid te verseker.  Ek glo dat hul seker elke keer ‘n sug van verligting slaak as alles volgens plan verloop het.  Ek en jy weet waar ons kalmte kan vind te midde van ons eie storms.   Psalm 131 : 2  Ek het rus en kalmte gevind.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...