Thursday 19 November 2015

Bly in my

Johannes 15 : 7  As julle in My bly en my woorde in julle, vra dan net wat julle wil hê, en julle sal dit kry.

Hierdie tyd van die jaar is mense gewoonlik op hul laaste bene.  Dit voel asof die jaar eenvoudig te lank was en net nie einde kry nie.  Alles en almal irriteer jou en jy’s oor sensitief.

Sien dit as ‘n tyd waartydens jou karakter ontwikkel word en ‘n geleentheid om te groei in geloof.  Ons kan maklik in die omstandighede vasgevang raak, maar die toets is om gefokus te bly.  Al voel dit ook of jy twee tree vorentoe en drie teruggee, moenie moed verloor nie. 

As julle in my bly en my woorde in julle… die woordjie ‘bly’, dui op vastigheid… om nie te wankel nie.  Fokus op God.  Mediteer op Sy woord.  Hy sal jou deurdra na ‘n plek van kalmte. 

Dit verg getrouheid en onwrikbare geloof van ons.  Wanneer ons bly glo, bly vertrou, bly vashou, kan God sien dat ons op Hom vertrou. 

Moenie nou moed opgee nie.  Studeer hard… maak daardie afsprake…  maak klaar wat jy moet klaarmaak.  Die einde is in sig.  Kort voor lank breek daardie welverdiende ruskansie aan.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...