Sunday 22 November 2015

Welkom Disa FM 95.9

Matteus 14:31 Dadelik het Jesus sy hand uitgesteek, hom gegryp en vir hom gesê: “Kleingelowige, waarom het jy begin twyfel?”

Junie 2013 het ek met jou gedeel dat ek die geleentheid het om weer uit te saai… vir Radio Disa, ‘n internet radiostasie. 

Om aansoek te doen vir ‘n frekwensie in Suid-Afrika, is nie maklik nie.  Om aansoek te doen vir ‘n frekwensie om ‘n Christelike radiostasie te bedryf, is ‘n seker resep vir teenstand.  As jy so lank wag en soveel terugslae beleef, soos wat die Radio Disaspan die afgelope 29 maande beleef het, dan is dit maklik om te begin twyfel en te wonder of dit ooit gaan realiseer.

Die lisensie is op die ou end goedgekeur en ook daardie goeie nuus het ek met jou gedeel in Mei vanjaar, maar satan is listig en wou nie sommer bes gee nie.  God is egter magtiger as enige ander mag of krag en wanneer Hy voorstap, skei die waters in twee en stap jy droogvoets deur.

Op 23 November om 10h00 die oggend, gaan Disa FM 95.9 op die lug.  Ons uitsaaigebied is die Overberg, maar omdat ons toring op Sir Lowry’s pas staan, sal dit heel moontlik wees om ons in die Kaapse Skiereiland op te vang.

Radio is ‘n kragtige medium!  Hoeveel te meer as dit aangewend word om siele te red!  Die leuse van Disa FM 95.9  is:  “We unashamably proclaim Christ”.  Dit gaan nie om ons nie… dit gaan om God. 


Jesus wil jou ook vandag vasgryp en vra:  “Kleingelowige, hoekom twyfel jy?”  As ek dit vir Disa FM kan doen, dink net wat ek vir jou kan doen!

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...