Thursday 5 November 2015

Jou liggaam is 'n tempel

1 Korintiërs 6:19  Of besef julle nie dat julle liggaam 'n tempel van die Heilige Gees is nie?

Daar is gereeld artikels in tydskrifte oor mense met baie ernstige siektes.  Aan die een kant raak dit jou en aan die ander kant dank jy God dat dit nie jy is nie.

‘n Rukkie gelede het ek ‘n erge maagvirus gehad.  Vir slaap was daar bitter min tyd.  Nadat ek oor die toilet gehang het, het ek kouekoors gehad en dankbaar in die bed neergeval.  Binne minute het ek weer die duvet eenkant toe gegooi van hitte en kort daarna weer gehardloop.  Voor ek gaan slaap het, het ek niks makeer nie en soos meeste mense nie besef hoe kosbaar my gesondheid is nie. 

Meeste van ons aanvaar ons gesondheid as vanselfsprekend.  Niemand weet egter wat die toekoms vir ons inhou nie.  Sport, sigarette, losse sedes, drank, ooreet… eendag betaal ons die prys vir daardie onbesonne leefstyl.  Ja, ons lewe net een maal en wil dit tog geniet, maar sou ons dit steeds gedoen het as ons geweet het wat die prys sou wees wat ons eendag moet betaal?

Nie almal raak siek as gevolg van hul eie optrede nie.  Soms is dit in jou gene of tref dit jou eenvoudig uit die bloute. 


Ek glo vas in God se vermoë om te genees.  Jesus het soveel mense genees terwyl hy hier op aarde was.  Moenie ophou bid en God vertrou om jou te genees nie.  Bring egter ook jou kant deur jou liggaam te respekteer en met sorg te hanteer.  

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...