Sunday 15 November 2015

Paaie

Psalm 16 : 7 – 8 Ek sal die Here loof wat my tot die regte insig gebring het; selfs in die nag bly ek bewus van wat Hy my leer.  Ek het die Here altyd by my: omdat Hy by my is, sal ek nie struikel nie.

Paaie is ‘n wonderlike analogie vir menswees. 

Op ons lewensreis, neem ons verskillende paaie.  Soms beland ons in ‘n doodloopstraat… ander kere bereik ons t-aansluitings of kruisings.  Waarheen nou?  Watter kant toe?   Soms beland ons in ‘n verkeersknoop waar ons gefrustreerd raak en lank sit en wag.  Partykeer is ons op die hoofroetes en soms neem ons agterpaadjies.   

Die paaie is ook nie almal gelyk nie.  Sommige is styl en ander vervelig reguit.  Dan is daar slaggate wat ons teëkom en soms beland ons op ‘n ruwe grondpad.

Niemand vat ‘n pad net om iewers te gaan stilhou nie.  Jy bly beweeg.  Die lewe vereis dieselfde van jou.  Moenie op een plek stagneer nie.  Beweeg aan. 

Paaie is nie die enigste plek waar ons soos Carrie Underwood vra “Jesus take the wheel” nie.  Ook in ons daaglikse bestaan, moet ons God vra om beheer van ons lewens te neem.  Laat God jou dag en nag lei en leer.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...