Tuesday 17 November 2015

Skaam jy jou vir God?


Markus 8:38  Wie hom dan vir My en my woorde skaam te midde van hierdie ontroue en sondige geslag, vir hom sal die Seun van die mens Hom ook skaam wanneer Hy kom saam met die heilige engele, en beklee is met dieselfde heerlikheid as sy Vader.”

Vanoggend hoor ek op die nuus van ‘n busbestuurder wat sy werk verloor het omdat hy gebid het.

Lees jy die artikel op News 24, sien jy dat Jerome Rose homself beskryf as eerstens ‘n Christen en dan ‘n busbestuurder.  Hy werk vir die MyCiti busdiens in Kaapstad.

Hy het ‘n gebed van slegs 30 sekondes gebid alvorens hy sou vertrek.  “I pray to thank God for allowing us to see another day and for Him to bless our journey”. ‘n Passassier wat aanstoot geneem het, het hom gaan rapporteer.  Regtig! 

Hy het ‘n skriftelike waarskuwing gekry, maar voortgegaan om te bid.  ‘n Mede-kollega het hom met sy selfoon opgeneem terwyl hy bid en die video aan bestuur gaan wys.  Na nog twee waarskuwings, en ‘n dissiplinêre verhoor, is hy van sy pligte onthef. 

Wat word van die mensdom?  Ek dog ons woon in ‘n land waar jy vry is om jou Godsdiens uit te leef!  Wat dit selfs meer hartseer maak, is die toewyding van Jerome.  Hy woon eintlik in Pniel, naby Stellenbosch, maar hy’t net een maal per maand huis toe gegaan sodat hy in Atlantis, naby sy werk kon wees.

Ek het onbeskryflike bewondering vir hierdie man met sulke vaste beginsels.  Volgens hom is dit nie die ergste dat hy werkloos is nie, want “God het groter planne vir hom.”

Hoeveel van ons staan onbeskaamd vir God op?  Laat Jerome Rose vir jou en my ‘n voorbeeld wees en ons, ons laat lei deur Markus 8:38. 

Ons het meer mense nodig om te bid – oop en bloot – al kos dit jou, jou werk.  Mag ek jou ook vra om saam met my te bid dat God homself deur Jerome se omstandighede sal openbaar.  Ek kan nie vir een oomblik dink dat God hom in die steek sal laat nie.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...