Thursday 26 November 2015

Versterk my

Jesaja 40 : 29  Hy gee die vermoeides krag, Hy versterk dié wat nie meer kan nie

Voel jy dalk asof jy jouself in ‘n hoekie ingeverf het?  Dink jy dit is onmoontlik om uit jou situasie te kom?  Dis nie moeilik om so te voel nie.  Rondom ons val die lewe uitmekaar.  Wat ons egter vergeet, is dat God binne hoorafstand is.  Al wat ek en jy moet doen, is om uit te roep na Hom:   “Here, help my!  Ek kan nie meer nie!”  

In plaas daarvan om ons mismoedigheid teenoor God te erken, uiter ons dit meeste van tyd sommer net in die algemeen teenoor vriende, familie, kennisse... maar wat van teenoor God!  

Dit maak nie saak hoe groot of onoorkombaar die struikelblok voor jou lyk nie.  Roep uit tot God.  Vertel Hom hoe mismoedig en uitgeput jy is.  Laat Hy weet hoe uitgeput na liggaam en gees jy is.  Vra Hom om in te gryp en oor te neem.  Dit is wanneer jy sal voel hoe sy krag jou verfris en vernuwe. 

Om jou swakheid teenoor God te erken beteken nie dat jy pateties is nie.  Dit beteken dat jy weet waar jou krag vandaan kom.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...