Wednesday 25 November 2015

Loof Hom te alle tye

Psalm 145 : 2  Elke dag wil ek U loof, ek wil u Naam altyd prys.

Dit is amper outomaties om God te wil loof en prys wanneer dit goed gaan.  Wat die hart van vol is, loop die mond immers van oor.  Maar wat maak ons wanneer ons lewensboodjie besig is om te sink?

Terwyl die Titanic besig is om te sink weerklink sirenes oorverdowend terwyl aankondigings oor megafone mense aanmoedig om kalm te bly… of hul vra om ordelik aan te tree vir die paar reddingsbootjies…  Pandemonium heers terwyl mense  heen en weer hardloop op soek na geliefdes of reddingsbaadjies.  Te midde van al die chaos, staan die orkes kalm en speel.   Saam met die Titanic, het die orkes ook ‘n watergraf tegemoet gegaan.

Miskien is die antwoord dat hulle daarop gefokus het om God te loof, eerder as om paniekbevange te raak.  Miskien het hul geweet waarheen hul op pad was.  Ek glo dat hul daardie vrede ervaar het wat absolute verstand te bowe gaan.  Hoe anders sou hul daar kon bly staan en musiek maak?

Ek wil jou aanmoedig om God ook te loof te midde van dit wat jy deurgaan.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...